0
(0)

 پکیج برقی چیست؟

پکیج‌های برقی دقیقا همانند پکیج های گازی عمل می‌کنند و در دو مدل زمینی و دیواری ساخته می‌شوند با این تفاوت که به جای گاز از برق برای ایجاد گرمایش استفاده می‌ کنند.
این پکیج‌ها همانند پکیج‌های گازی قابل استفاده برای رادیاتور، گرمایش از کف، داکت اسپلیت و غیره می باشند ، علاوه بر این قابلیت تامین آب‌گرم مصرفی را نیز دارد.

• برند های تولید کننده پکیج برقی :

|  هیمورا   |  نوژان  |   آلپ    

پکیج برقی نوژان انرژی

نوژان انرژی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی است که بیش از دو دهه است به تولید انواع پکیج‌های برقی زمینی و دیواری اشتغال دارد. یکی از قابلیت‌های ویژه پکیج‌ های برقی نوژان انرژی است که شما می‌توانید با استفاده از پیام کوتاه و از راه دور آن‌ها را کنترل کنید، استفاده از آب گرم مصرفی بدون محدودیت و در لحظه با دمای آب قابل تنظیم. کلیه محصولات این برند دارای 24 ماه گارانتی معتبر هستند. به علاوه شما می‌توانید تا دو ماه پس از خرید، از امکان تعویض بدون قید و شرط پکیج هم استفاده کنید. علاوه بر این تا 10 سال امکان استفاده از خدمات پس از فروش برای شما فراهم شده است.

پکیج دیواری زمینی برقی اوستا

اوستا یکی از برندهای ایرانی در زمینه تولید انواع پکیج‌های برقی دیواری و زمینی و بدون دودکش است. محصولات اوستا در سطح بالایی از تکنولوژی قرار دارند و به خوبی بهینه‌سازی شده‌اند. به علاوه قابل استفاده در محیط‌های خانگی، صنعتی، ویلایی و کارگاهی هستند. پکیج‌های برقی برند اوستا تا سه سال تحت پوشش بیمه ایران هستند و شما می‌توانید تا 5 سال از خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند شوید.

پکیج برقی هیمورا

 

گروه صنعتی هیمورا یکی دیگر از تولیدکنندگان انواع پکیج برقی دیواری و زمینی است که در ایران فعالیت می‌کند. پکیج هیمورا برقی در حال حاضر بیش از 200 نوع محصول را در زمینه حرارتی و برودتی روانه بازار کرده است. به دلیل استفاده از قطعات ژاپنی، محصولات این برند باکیفیت هستند. به علاوه پکیج برقی هیمورا زمینی و دیواری محصولات خود را متناسب با آخرین فناوری‌های روز دنیا و به صورت سفارشی تولید می‌کند. کلیه محصولات برند هیمورا دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.

• انواع پکیج های برقی از نظر برق ورودی :
پکیج های برقی در 2 نوع تک‌فاز و سه‌فاز تولید می‌شوند.

• تفاوت پکیج‌های برقی تک‌قاز و سه فاز:

پکیج‌های سه‌فاز با توجه به اینکه دارای برق ورودی سه فاز هستند، قدرت بیشتری نسبت به مدل تک‌فاز دارند در نتیجه در مدت کمتر و با قدرت بیشتری گرمای مورد نظر را تامیین میکنند.به همین دلیل اگر در ساختمان برق سه فاز دارید از مدل سه‌فاز استفاده کنید.

 موارد استفاده از پکیج برقی :

محیط هایی که دسترسی به گاز شهری ندارند.
محیط هایی که خارج از بافت شهری هستند.
پکیج های برقی مناسب ترین گزینه برای مناطقی هستند که دسترسی به گاز شهری ندارند و با توجه به دیگر راه کارهای گرمایش محیط مانند : استفاده از کپسول گاز به همراه پکیج گازی، بخاری برقی، موتورخانه با سوخت فسیلی و دیگر راه‌ کارها بسیار کم هزینه ‌تر و کم خطرتر می‌باشد.

 مصرف برق پکیج‌های برقی :

مصرف پکیج‌های برقی به خودی خود بالاست ولی با استفاده از مدیریت از طریق پیامک و بهینه‌ سازی که توسط شرکت نوژان انرژی انجام شده مصرف به شکل چشم گیری کاهش پیدا میکند .

 سیستم مدیریت پیامک پکیج برقی نوژان :

سیستم مدیریت پیامکی به این شکل عمل می‌کند که شما می‌توانید قبل از رفتن به خانه پکیج را از طریق پیامک روشن کنید تا نیازی نباشد که پکیج دائم روشن بماند.

 پوشش دهی پکیج های برقی :

پکیج های برقی بسته به نوع آن‌ها قابلیت گرم کردن محیط از متراژ 40 تا 300 متر را دارند .

 معیار مقایسه پکیج های برقی :

پکیج‌های برقی عموما بر حسب توان مصرفی (وات) سنجیده می شوند و گزینه 30 هزار یا 35 هزار واژه غلطی است که برای این پکیج ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پکیج های برقی نوژان در2 مدل 12 کیلووات درپکیج های تک فازو 18 کیلووات در پکیج های سه‌فاز تولید می‌شوند که البته گزینه کم کردن مصرف در مدل های تک فاز به ترتیب 6 9 12 و در مدل سه‌فاز 9 12 18 روی خود دستگاه وجود دارد که با توجه به سرمای هوا شما می توانید مصرف خود را مدیریت کنید.

 سیستم ضدیخ زدگی

سیستم ضد یخ زدگی به این گونه عمل میکند که وقتی پکیج خاموش می‌باشد و آب درون رادیاتورها به دمای صفر درجه می‌رسد پکیح به صورت خودکار روشن شده و تا دمای 8 درجه آن را گرم و مجددا خاموش می‌شود پس نیازی نیست که با خاموش کردن پکیج نگران یخ زدن آب ویا گیر پاژ کردن دستگاه باشید.

 اندازه و حجم پکیج‌های برقی :

ایعاد پکیج های دیواری تقریبا برابر پکیج های دیواری گازی است.

**برای راهنمایی خرید با چند کلیک رویه گزینه زیر کیلیک کنید (بدون نیاز به تماس تلفنی یا پیام)**

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?